Posem a la vostra disposició la Memòria de Gestió 2022, un document que recull de manera sistemàtica i ordenada informació de les diferents àrees de l’Ajuntament, i els seus respectius serveis: organigrama, recursos, missions i accions que duen a terme cadascun d’ells.
La memòria és un altre document de referència en la ferma voluntat del retiment de comptes per part de l’Ajuntament de Mataró. Així, al web municipal podeu consultar el Catàleg de Serveis de l’Ajuntament, el Pla d’Acció anual i el Seguiment dels projectes de millora. Aquest és un propòsit compartit amb tots els grups municipals, més enllà de l’obligació legal en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Un seguiment sistemàtic de l’activitat municipal mitjançant aquest seguit d’eines, i més en l’actual context d’incertesa i canvis sobtats, permet la millora en la presa de decisions i, en definitiva, la millora de la gestió de l’activitat que desenvolupa l’Ajuntament a través dels diferents serveis.
David Bote Paz / Alcalde de Mataró
La Memòria de Gestió és un document tècnic que descriu aspectes significatius i d'interès de les accions desenvolupades a l’administració pública. És, per tant, una eina molt significativa en la fase d’avaluació del procés de gestió, basat en el cicle de millora contínua.
Les principals finalitats d’aquest instrument són:
Les Memòries de Gestió que ara es publiquen contenen 5 blocs d’informació referida a l’any 2022 per a cada Servei municipal: